Union Biztosító Zrt. | Vienna Insurance GroupUnion Biztosító Zrt. | Vienna Insurance GroupAkadálymentes nézetMenü
Közvetett ügyfélazonosítás

Ügyfél-azonosításGyors, egyszerű, online

Azonosítás

A közvetett ÜGYFÉL-AZONOSÍTÁSRÓLÁltalános információk

A közvetett ügyfél-azonosítás egy egyszerű, pár perc alatt elvégezhető folyamat.

Mit kell tenned?

/static/assets/xml/label-support.xmlfacekom

Mire lesz szükséged?

  • az okmányaidra (személyi igazolvány vagy jogosítvány vagy útlevél és lakcímkártya),
  • egy okoseszközre (telefon, tablet) vagy asztali számítógépre/laptopra,
  • fontos, hogy az eszköz rendelkezzen mikrofonnal, hangszóróval, kamerával és támogatott böngészővel (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari),
  • olyan internetkapcsolatra, melynek minimum sávszélessége: 2 Mbps,
  • olyan helyiségre, ahol az azonosítás során kizárólag te vagy jelen, ugyanis a teljes azonosítási folyamatot rögzítjük és a jogszabályban meghatározott ideig tároljuk.

Miért van erre szükség, mikor kell használni?

A jogszabályok miatt a biztosítóknak aktuális adatokkal kell rendelkezniük az ügyfelekről. Életbiztosításokkal rendelkező ügyfelek esetében az érvényes személyazonosító okmányok és lakcímkártya másolatával is.

  • új életbiztosítási szerződés megkötésekor,
  • a szerződés élettartama alatt bizonyos adat- vagy szerződésmódosítási igény benyújtásakor,
  • szolgáltatás igénybevételekor, visszavásárlás, részvisszavásárlás során.

Dokumentumok

/static/assets/xml/label-document.xmlSmartCube24552456

Kérdésed van?

Kérdéseiddel fordulhatsz ügyfélszolgálatunkhoz a 06 1 486 4343 telefonszám hívásával, vagy írj az ugyfelszolgalat@union.hu e-mail címünkre.

Közreműködésedet köszönjük!