Jelentsd be károdat online, mindössze három lépésben! Bejelentésedről visszaigazoló e-mailt küldünk e-mail címedre.
Szakértő kollégánk
3 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot szemleidőpont egyeztetés
céljából.
Jelentsd be
lakásbiztosításoddal kapcsolatos vagyon- és felelősségi károdat online,
mindössze pár adat megadásával. Bejelentésedről visszaigazoló e-mailt küldünk címedre.
Szakértő kollégánk 5 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot szemleidőpont egyeztetés
céljából. Amennyiben a feltételek adottak és rendelkezel okostelefonnal,
akkor a bejelentett kár szemléjét távoli - élő videós online –
kárfelvétellel végezzük. Ezáltal akár kárszakértő személyes
jelenléte nélkül is elvégezhető a kárfelmérés.
Lakásbiztosításod keretében baleseti kártérítési igényedet papír alapon tudod eljuttatni hozzánk.
Kár esetén a bejelentés alábbi címeink bármelyikén megtehető:
Felelősségi kárnál, ha a károsult jelenti be, akkor
rögzítjük a kárt, megkezdjük a kárrendezést, de kifizetésre nem kerülhet sor
addig, amíg a biztosított nem igazolja vissza a bejelentést.
Szakértő
kollégánk 3 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot
egyeztetés céljából.
Ha külföldön balesetet szenvedsz, vagy hirtelen
megbetegedés esetén orvosi, kórházi ellátásra van szükséged, úgy
haladéktalanul, de legfeljebb 48 órán belül hívd éjjel-nappal rendelkezésre
álló telefonszámunkat.
+36 1 268 1388
Külföldön felmerült utasbiztosítási káresemény rendezéséhez, kérjük, kattints ide!
A kitöltött és aláírt nyomtatvány, valamint a kárral kapcsolatos dokumentumok képét (szkennelve vagy telefonnal lefotózva) töltsd fel az alábbi linkre kattintva, a káresemény téma kiválasztásával..
Élet- és személybiztosítás
kárbejelentéshez, szolgáltatás igényléshez nyisd meg online felületünket, ahol
segítünk kiválasztani a bejelentéshez szükséges dokumentumot.
Ha kiválasztottad a káresemény jellege alapján a megfelelő igénybejelentő nyomtatványt , akkor nyomtasd, majdtöltsd ki, és aláírást követően az igénybejelentőn felsorolt dokumentumok képével (szkennelve vagy telefonnal lefotózva) töltsd fel az alábbi linkre kattintva, a káresemény téma kiválasztásával.
EDDIG ONLINE, BANKKÁRTYÁVAL FIZETTÉL?
EDDIG POSTÁN, CSEKKEL FIZETTÉL?
Ha csoportos beszedési megbízást adsz netbankon keresztül, nem kell foglalkoznod többet az utalással.
Számlaszám.: 11600006-00000000-14544390
Másodlagos
azonosító: dij.befizetes.huf@union.hu
IBAN
szám külföldi utaláshoz: HU76
Swift
kód külföldi utaláshoz: GIBAHUHB
Erste Bank Hungary Zrt. 1138
Budapest, Népfürdő u. 24-26.
Számlaszám: 11600006-00000000-95379708
IBAN
szám külföldi utaláshoz: HU34
Swift
kód külföldi utaláshoz: GIBAHUHB
Erste Bank Hungary Zrt. 1138 Budapest, Népfürdő u.
24-26.
Számlaszám: 11600006-00000000-37862446
IBAN
szám külföldi utaláshoz: HU85
Swift
kód külföldi utaláshoz: GIBAHUHB
Erste Bank Hungary Zrt. 1138
Budapest, Népfürdő u. 24-26.
A10491984
A számlaszámok az ERSTE Bank fiókjaiban 2018. április
1. előtt ERSTE Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. néven és a 2018.
április 1. és október 1. között pedig UNION Vienna Insurance Group Biztosító
Zrt. néven kötött biztosítási szerződések esetében érvényesek. A 2018. október
1. után ERSTE Bank fiókban kötött UNION Biztosító szerződések esetében a „Bankszámlaszámok
(UNION Biztosító szerződések esetén)” cím alatti számlaszámok használandóak.
Számlaszám: 11670009-56615600-70000004
Másodlagos
azonosító: dij.befizetes.huf@union.hu
IBAN
szám külföldi utaláshoz: HU 12
Swift
kód külföldi utaláshoz: GIBAHUHB
Erste Bank Hungary Zrt. 1138
Budapest, Népfürdő u. 24-26.
Számlaszám: 11600006-00000000-24932202
IBAN
szám külföldi utaláshoz: HU 93
Swift
kód külföldi utaláshoz:: GIBAHUHB
Erste Bank Hungary Zrt. 1138
Budapest, Népfürdő u. 24-26.
A12467611
2018. április 1.
előtt Vienna Life Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. néven kötött
szerződések esetén.
Folyamatos és eseti díj befizetéskor is
Számlaszám: 10918001-00000003-01590178
Másodlagos
azonosító: dij.befizetes.huf@union.hu
IBAN
szám külföldi utaláshoz: HU 21
Swift
kód külföldi utaláshoz: BACX HU HB
Unicredit Bank Hungary Zrt., 1054 Budapest,
Szabadság tér 5-6.
Folyamatos díj befizetésekor
Számlaszám: 10918001-00000003-01590879
IBAN
szám külföldi utaláshoz: HU 09
Swift
kód külföldi utaláshoz: BACX HU HB
Unicredit Bank Hungary Zrt., 1054 Budapest,
Szabadság tér 5-6.
Eseti díj befizetésekor
UniCredit Bank:
10918001-00000003-01594440
IBAN
szám külföldi utaláshoz: HU 86
Swift
kód külföldi utaláshoz: BACX HU HB
Unicredit Bank Hungary Zrt., 1054 Budapest,
Szabadság tér 5-6.
2020. június 30-tól a Commerzbank
Zrt-nél vezetett 14220108–05271003 számú bankszámlánkat megszüntettük.
Befizetéseidet a fenti dátumtól a HUF devizájú életbiztosításoknál megadott számlaszámra teljesítheted.
Számlaszám: 10918001-00000003-01590044
Másodlagos
azonosító: dij.befizetes.huf@union.hu
Unicredit Bank Hungary Zrt., 1054 Budapest,
Szabadság tér 5-6.
A12141843T144
Sajnos előfordulhat, hogy a mostani helyzetben a meghosszabbított félfogadási idő ellenére megnő a várakozási idő.
Kérjük, várj türelemmel vagy próbáld meg olyan időben hívni ügyfélszolgálatunkat, amikor kisebb a leterheltség. Telefonos ügyfélszolgálatunk a jelenlegi helyzet miatt minden munkanapon az alábbi nyitvatartás szerint várja hívásodat:
H-SZ: 8.00-17.30
CS: 8.00-20.00
P: 8.00-16.00
Hívás leterheltség információ.
Ha nem sürgős a kérdés/kérés, akkor írj inkább üzenetet, erre a linkre kattintva.
Munkatársaink mindent megtesznek kérdésed mielőbbi megválaszolása érdekében.
Általános információval bátran keresd a Facebook-csapatot, de konkrét ügyet intézni adatvédelmi okokból csak a többi elérhetőségünkön tudsz.
Igen.
A 2020. március 12-től lejáró okmányok a kormány rendelkezése szerint a veszélyhelyzet megszűnését követő 15. napig érvényesek maradnak, a biztosítótársaságok, így biztosítónk is a veszélyhelyzet idején, illetve az azt követő 15 napig elfogadják a lejárt okmányokat.
Ha van ügyfélportál hozzáférésed, akkor minden további nélkül.
Ha nincs, ennek a dokumentumnak a beküldésével lehetőséged van elektronikus kommunikációra váltani.
Sajnos flotta-, egyedi vagyon és egészségbiztosítás esetében még nem igényelhető az ügyfélportál szolgáltatás.
Megteheted azt is, hogy ezt a nyilatkozatot töltöd ki és küldöd el nekünk, megadva az e-mail címed.
Sajnos a beérkezett postai levelek feldolgozása most lassabb lehet, de a feltételekben foglalt teljesítési határidőn belül van.
Életbiztosítási kifizetések esetén a kérelem, nyilatkozat mellé minden esetben szükséges csatolni az azonosító okmányok másolatát (személyazonosító igazolvány mindkét oldaláról, lakcímkártya lakcímet igazoló oldaláról készült másolat).
Életbiztosítási kifizetések esetén a kérelem, nyilatkozat mellé minden esetben szükséges csatolni az okmányok másolatát.
A szükséges dokumentumokat erre a linkre várjuk.
A dokumentumok hitelesítését, elektronikus aláírását az ügyfélkapu hitelesítés eszköz https://niszavdh.gov.hu oldalon vagy a DOQdrive rendszeren keresztül lehet elvégezni, amennyiben ez nem történik meg a 4,5 millió forintot meghaladó kifizetésnél az ügyfélszolgálat munkatársa rögzített vonalon felhívja a kifizetésre jogosult ügyfelet (örökös, kedvezményezett, biztosított), és egyezteti vele a további teendőket.
Ilyen szolgáltatást a csoportos élet- és balesetbiztosítás, valamint csoportos hitelfedezeti termékek nyújtanak.
Ha a munkáltató érdekében végzett tevékenységgel kapcsolatban, munkavégzés közben következett be a baleset, akkor igen.
Nem tanácsoljuk, mert a pánik a legrosszabb tanácsadó. A tőkepiacok sohasem csak egy irányba mozognak, a negatív árfolyamkorrekciókat a tapasztalatok szerint pozitívak követik, és a befektetési döntések egyszeri jelentős módosítása csak akkor javasolt, ha megváltozott a kockázatvállalási képességed.
Az UNION Biztosító unit-linked termékei közül a legnépszerűbbek az aktívan kezelt vegyes, illetve abszolút hozamra törekvő eszközalapok. Ezek vegyes összetételüknek köszönhetően nagyobb védelmet biztosítanak árfolyammozgás esetén, mint a jelentős részvény-kitettséget tartalmazó eszközalapok.
Veszélybe semmiképp. Lehetséges, hogy a kockázatosabb befektetéseknél egy ideig alacsonyabb lesz a hozam, de a járvány elmúltával előbb-utóbb a dolgok helyreállnak.
Fizess továbbra is, az árfolyammozgás miatt most folyamatosan olcsóbban juthatsz a befektetési egységhez, amivel a hosszú távú hozamkilátások növekedhetnek.
Érdemes újra átgondolni a befektetések eszközalapok közötti felosztását. Pánikra nincs ok, javasoljuk, hogy várd meg, amíg a most bezuhant hozamok értéke visszaáll. Ha szeretnél még befektetni, eseti díj formájában megteheted.
A feltételekben rögzített idő elteltét követően díjszüneteltetésre van lehetőséged. Mivel a díjszünetelésre vonatkozó feltételek termékenként eltérőek lehetnek, részletes információért kérjük, keresd tanácsadódat vagy az ügyfélszolgálatot.
Sajnos egészségbiztosítás esetén díjhalasztásra és szüneteltetésére nincs lehetőség.
Igen, minden további nélkül, utasbiztosítási termékeink továbbra is elérhetőek.
Ugyanakkor, mégsem javasoljuk. Az utazás megszervezésénél kérjük, vedd figyelembe azt a szempontot is, hogy a karantén alá vont területeken nem megoldható az egészségügyi ellátás biztosítói kontrollja, és a hazaszállítás is komoly nehézségekbe ütközhet.
Igen. Csak abban az esetben nem fizetnek a biztosítók, ha egy betegség a kötelező védőoltással megelőzhető lett volna.
Mivel a koronavírusra még nincs védőoltás, ezért a feltételekben foglaltak szerint fizetjük a költségeket.
A hazautazás vagy hazaszállítás extra költségeit ugyancsak fizetjük a szolgáltatási táblázat alapján.
Igen. A hosszabbítási igényt a +36 1 268 1388-as telefonszámon tudod jelezni.
Az UNION honlapján megkötött biztosítás díját a díjvisszatérítési nyomtatványunk segítségével tudod visszaigényelni.
A szkennelt vagy telefonnal lefotózott, kitöltött nyomtatványokat – vagy a nyomtatvánnyal egyenértékű nyilatkozatokat – az ugyfelszolgalat@union.hu címre küldd el.
A partnereinknél kötött biztosítások díját csak ott tudod visszaigényelni, ahol megkötötted.
A díjvisszatértést a beérkezett igény feldolgozását követően, banki átutalással tudjuk teljesíteni.
Nem. Az útlemondás (sztornó) biztosítások és utasbiztosítások nem nyújtanak kártérítést akkor, ha a koronavírus járványra hivatkozva mondod vissza külföldi utat.
Igen. Az utazás előtti díjvisszatérítést a vásárlás helyszínén, az értékesítőnél kell kezdeményezni.
A moratórium csak a hiteltörlesztésre vonatkozik, a biztosítási díjfizetési kötelezettséget nem érinti. A lakásbiztosítás díját továbbra is fizetned kell, ahogy kár esetén mi is megtérítjük a kárt ez alatt az időszak alatt is.
Sajnos nem, a biztosító kockázatviselése csak díjfizetés ellenében áll fenn.
A moratórium csak a hiteltörlesztésre vonatkozik, a biztosítási díjfizetési kötelezettséget nem érinti. A Casco díját továbbra is fizetned kell, ahogy kár esetén mi is megtérítjük a kárt ez alatt az időszak alatt is.
Igen. Kivéve, ha a járművet ideiglenesen kivonatod a forgalomból, akkor a kivonás időszaka alatt nem kell fizetni az aktuális biztosítási díjat.
A jármű értékétől függően vagy online végezzük el az állapotfelmérését vagy tőled kérünk képeket. A megoldásról az ajánlat beérkezését követő 2 munkanapon belül e-mailben vagy telefonon tájékoztatunk.
Védd meg magad, családodat és barátaidat! Telepítsd a VírusRadart, hogy együtt győzzük le a vírust!
2021. április 21.
Kedves Ügyfelünk!
A COVID-19 járvány miatt ügyfeleink biztonságát szem előtt tartva, egészségügyi szolgáltató partnereink szűrés céljából átmenetileg nem végeznek légzésfunkciós, azaz spirometria vizsgálatokat, ezért ilyen szűrővizsgálatot jelenleg nem tudnak szervezni. Ez azokat érinti, akik szűrőcsomagja tartalmaz légzésfunkciós vizsgálatot (például a PrivateMed Next Bronz csomag választható elemei vagy a PrivateMed Next Platina csomag). Ugyanakkor orvosszakmai indokkal egyes klinikákon továbbra is elérhető a szolgáltatás, itt negatív PCR-tesztbemutatásával fogadják a pácienseket és akár előzetes pulmonológiai szakorvosi vizsgálathoz is köthetik az ellátást. Erről bővebb tájékoztatást ellátásszervező kollégáink tudnak adni.
Amint a szűrés jellegű légzésfunkciós vizsgálatok ismét elérhetővé válnak, arról honlapunkon adunk tájékoztatást!
Megértésüket köszönjük!
2021. március 5.
Az új kormányrendelet értelmében Személyes (1134 Budapest, Váci út 33.) Ügyfélszolgálatunk 2021. március 8-tól változatlanul nyitva tart, de kérünk mindenkit, hogy az épület előtt várakozzon. Továbbra is javasoljuk a személyes ügyintézés helyett az online vagy telefonos ügyintézés választását.
2021. február 15.
A jogszabályok miatt a biztosítóknak aktuális adatokkal kell rendelkezniük az ügyfelekről. Ezért az UNION Biztosító kifejlesztett egy egyszerű pár perc alatt elvégezhető ügyfél-azonosítási folyamatot, mely itt érhető el.
2020. november 26.
A gyorsan és kiszámíthatatlanul terjedő vírus miatt
több nyomdai partnerünk is kapacitás-gondokkal küzd.
Ezért sajnos néhány napos csúszás előfordulhat a
postázásnál.
Elnézésed és türelmed kérjük.
2020. október 10.
A Magyar közlönyben megjelentek értelmében 2020. november 11-től csütörtökönként a budapesti személyes ügyfélszolgálatunk 19 órakor bezár. Többi napokon a megszokott időben tart nyitva!
Hétfő: 8:30-16:30
Kedd: 8:30-16:30
Szerda: 8:30-16:30
Csütörtök: 8:00-19:00
Péntek: 8:30-14:30
Maszk viselése kötelező.
Ügyintézéshez
kérjük, hozd magaddal személyi igazolványod és lakcímkártyád.
Irodánk akadálymentesített, a Dózsa György úti metróállomásnál a Dózsa György
út-Váci út sarkán!
2020. május 20.
A Vienna Insurance Group befektetett az osztrák Apeiron Biologics AG nevű biotechnológiai cégbe. Ez a vállalat jelenleg egy olyan gyógyszer fejlesztésén dolgozik, amely hatékony lehet az új koronavírus (COVID-19) ellen. Josef Penninger részt vett a gyógyszer fejlesztésében, amelyet egy pán-európai klinikai vizsgálat részeként már új koronavírusos pácienseken tesztelnek.
A bécsi székhelyű Apeiron daganatellenes új immunterápiák és légzőszervi megbetegedések kezelését célzó gyógyszerek felfedezésére és fejlesztésére specializálódott. Az új koronavírus (COVID-19) okozta világjárvány miatt a vállalat jelenleg egy olyan gyógyszer fejlesztésére fókuszál, amely hatékony lehet a betegség ellen. Az Apeironnal történő együttműködés által a VIG Csoport is szeretne részt vállalni a COVID-19 elleni harcban, hisz felelős vállalatként így tudja teljesíteni társadalmi kötelezettségét.
“Biztosítóként a legfontosabb feladatunk, hogy védelmet nyújtsunk az embereknek a kockázatok ellen. A jelen helyzetben az egészség került a figyelem középpontjába, és mint élet- és egészségbiztosítási szolgáltató az egészség megőrzésében és a betegségek megelőzésében való részvétel számunkra elsődleges prioritás. Befektetésünk az Aperironba egy érdembeli, hosszú távú lehetőség arra, hogy életre keltsük a szlogenünkben rejlő ígéretünket, vagyis hogy megóvjuk azt, ami fontos (protecting what matters), miközben gazdasági céljainkat is szem előtt tartjuk,”
mondta Elisabeth Stadler, vezérigazgató.
Az Agenda 2020 nevű menedzsment program keretén belül a Csoport már bevezetett olyan intézkedéseket, melyek az egészség és jólét ösztönzését szolgálják, és további szerepvállalást mozdítanak elő az egészségbiztosítási üzletágban. Az Apeiron részesedés megvásárlása tőkeemelés formájában összhangban van ezzel a törekvéssel, és zavartalanul illeszkedik a Csoport integrált stratégiájához.
Az Apeiron által kifejlesztett COVID-19 elleni vakcina klinikai vizsgálatai jelenleg a II fázisban vannak, és a SARS víruson végzett kísérleti eredményeken alapulnak. Az APN01 elnevezésű gyógyszert 2003-ban az első SARS kitörésekor akut tüdőkárosodásra és respiratorikus szindrómára egy kutatócsoport fejlesztette ki, melynek Josef Penninger is tagja volt; az utóbbi a fő halálozási ok a COVID-19 esetében.
Az APN01 az ACE2 receptort imitálja, amit a SARS vírus a sejtek megfertőzésére használ, és megakadályozza, hogy a vírus hozzájuk tapadjon. Kettős mechanizmusának köszönhetően a gyógyszer megvédi a tüdő szövetét a vírus okozta fertőzéstől. A gyógyszert jelenleg klinikai vizsgálatok részeként Ausztriában és több más európai országban is tesztelik új koronavírusos betegeken.
2020. július 1.
A veszélyhelyzet visszavonása után személyes ügyfélszolgálatunk a megszokott időben tart nyitva!
Hétfő: 8:30-16:30
Kedd: 8:30-16:30
Szerda: 8:30-16:30
Csütörtök: 8:00-20:00
Péntek: 8:30-14:30
Maszk viselése erősen ajánlott, de amennyiben nem rendelkezel vele, kérjük, használj legalább egy kendőt.
Ügyintézéshez
kérjük, hozd magaddal személyi igazolványod és lakcímkártyád.
Irodánk akadálymentesített, a Dózsa György úti metróállomásnál a Dózsa György
út-Váci út sarkán!
2020. március 23.
A koronavírus okozta rendkívüli helyzetre reagálva, tanácsadóink is igyekeznek gyors és átlátható online segítséget nyújtani szerződéskötéskor. Amennyiben ügyfelünk vagy, kérd a részletes információt tanácsadódtól.
Tanácsadóink akár személyes kapcsolat nélkül is – skype-on vagy videós csatornán keresztül - elektronikusan/digitálisan, teljesen papírmentes üzletkötési folyamatot kínálnak.Keresd bizalommal területi képviselődet!
Az esetlegesen szükséges nyilatkozataidat, okmánymásolataidat digitális aláírással és időbélyeggel tudod hitelesíteni üzletkötőink segítségével, és ezeket e-mailen vagy egy feltöltő felületen tudod eljuttatni hozzánk, így a dokumentumokat nem kell fizikailag aláírni és beküldeni a biztosítóhoz postai úton.
2020. március 18.
Gépjármű: autokar@union.hu
Nemzetközi gépjármű: greencard@union.hu
Lakáskár: otthonkar@union.hu
KKV, egyéni vagyon: vagyonkar@union.hu